marinaabr-1400x90

“Just Feelings” в Triptych: Global Arts Workshop

Коли

08 August - 22 August

Де

Triptych: Global Arts Workshop м. Київ, Андріївський узвіз, 34

Вартість

Бесплатно

unnamed

Галерея Triptych: Global Arts Workshop представляє персональну виставку еротичного мистецтва Тетяни Черевань. Сміливі та життєрадісні роботи української художниці вже встигли завоювати прихильність поціновувачів України, Росії, Великої Британії, Франції, Німеччини, Данії, Канади та США. Творчість Тетяни Черевань – дослідження в області філософії особистих стосунків, що не соромиться таких тем, як японське мистецтво еротичного бандажу шибарі. Жіночі образи, які виникають у декоративному просторі полотен, гармонійно взаємодіючи з його флорою і фауною – це водночас і джерело естетичного задоволення, і символ чуттєвості, безмежного потенціалу задоволення, пристрасті і кохання. Експозиція включає живопис та графіку останніх років та нові роботи, розкриваючи творчий шлях харизматичної мисткині:

«Життя тече як вода, легко гасить вогонь і огинає землю. Життя – жіноче могутнє слово. Життя несе в собі біль, радість, розчарування, надії, любов… Її легко огорнути в свої кайдани думок, але нелегко дати зрозуміти відчуття свободи в будь-який момент, навіть найскладніший.

Мотузки шибарі – символ  кайданів і свободи хитросплетінь. Вода життя – прекрасні дівчини на полотнах. Три мультіпанелі – три різні дівчини. Одна перев‘язана дуже щільно, вона хоче бути там, де вона, їй важко дихати від задоволення. Друга дівчина має голову синього птаха. Вона тримає мотузку в руках та дзьобі, вона щільно перев’язана, але вона вільна і сама керує своєю свободою. Має власний вибір. Замальовки – скретчи як фіксування миті, яка вібувається тут і зараз. Процес не поспішаючи, ретельний, гарний. Створити мить краси, яка залишиться лише в пам’яті.»

Про художника

Тетяна Черевань народилась у м. Черкаси в 1975 році в родині матері-піаністки та батька-юриста, змалку любила малювати та відвідувала студію мистецтв. Закінчила Черкаський художньо-технічний коледж і Державний бізнес-коледж за спеціальністю дизайнер. Навчалась у Мельника Ю.Н., Нестерова В.Д., Афоніна В.А., Гладуна О.Д. та Клименко В.І. Живе і працює у Черкасах, багато подорожує і не зупиняється на досягнутому. На сьогодні, портфоліо художниці налічую майже 100 виставкових проектів, серед них:

Персональні:

  • 2017 Коло життя, Галерея Gallery 83 , Київ, Україна
  • 2016 Бажання літати, Галерея KZ Art Room, Київ, Україна
  • 2015 Далеко від дому, Галерея народного мистецтва, Черкаси, Україна
  • 2014 Бородані, Музей Кавалерідзе В.І., Київ, Україна
  • 2010 Грані дозволенного, Галерея “Art Space 365”, Київ, Україна
  • 2009 Дика та покірна, Галерея “Майстерня”, Київ
  • 2008 Бажання бути, Обласний Художній Музей, Черкаси, Україна

Групові:

  • 2018 Blue, Art’ et Miss Gallery, Париж, Франція
  • 2018 Stroke Art Fair, Мюнхен, Німеччина
  • 2016 GRID ART FAIR, The Old Truman Brewery, Лондон, Англія
  • 2014 Сучасна Живопис MARTS, М17 Центр сучасного мистецтва, Київ
  • 2013 Українське мистецтво, Галерея «Art People», Сан-Франциско, США
  • 2013 Українське мистецтво, Los Angeles – Silvana Gallery, Лос-Анджелес, США
  • 2013 Open Art Канада, Галерея Michael Solovyev Studio, Монреаль, Канада
  • 2012 Parallax Art Fair NYC, Нью-Йорк
  • 2011 Українська мистецтво, галерея Flaxon Ptootch, Лондон
  • 2010 Жінки в мистецтві, Gallery Art’ et Miss Paris, Париж, Франція
  • 2008 Виставка сучасного мистецтва «Арт-Київ», Український Дім, Київ

Організатори

Схожі заходи

PULSE MIAMI BEACH 2018
виставка 06 December - 09 December

PULSE MIAMI BEACH 2018

Indian Beach Park 42
«Ні риба, ні м’ясо» в White World
виставка 11 December - 30 December

«Ні риба, ні м’ясо» в White World

White World 34
«BIG PARTY! FOR ARTISTS ONLY!» в Щербенко Арт Центр
виставка 04 December - 08 December

«BIG PARTY! FOR ARTISTS ONLY!» в Щербенко Арт Центр

Щербенко Арт Центр 44
«Щоденник подорожі» в Triptych: Global Arts Workshop
виставка 29 November - 12 December

«Щоденник подорожі» в Triptych: Global Arts Workshop

Triptych: Global Arts Workshop 58
ЩЕ

Коментарі