Делікатна децентралізація: спільний проєкт трьох художниць «Три мелодії для інтроверта з олівцем» у Черкаському художньому музеї

chernozem.info 17.12.2019

img_0842

Що приховує мовчання інтроверта? Нерідко за ним — цілий всесвіт, потрапити до якого можна лише за певних умов. Саме такий ідеальний збіг обставин відбувся у Черкаському обласному художньому музеї, де протягом місяця тривала виставка “Три мелодії для інтроверта з олівцем”. Її учасниці  — три художниці, чия практика охоплює різні медіа, але об’єднується чутливою виваженістю і любов’ю до лаконізму. Експозиція містила колажі з паперу Ірини Бондар, графічні роботи Наталії Корольової та текстильні колажі Ірини Хабарової.

Попри доволі камерну тему інтровертності, виставка привабила чисельну аудиторію — на велелюдному відкритті зала ледве вмістила всіх бажаючих. Мінімалістичний саундтрек, що звучав під час вернісажу, органічно поєднувався з візуальним наповненням експозиції. Абстрактні роботи, виконані в різних техніках і кольоровій гамі, — переважно холодний колорит Ірини Бондар, теплий — Ірини Хабарової, і монохром Наталії Кольорової — також гармоніювали між собою, створюючи збалансований візуальний ембієнт. Цей проєкт — бодай недовгий відпочинок для ока і свідомості на тлі невротичного інформаційного перенасичення сучасного життєвого простору. Нагадування про те, що не все важливе неодмінно має бути гучним.

«Три мелодії для інтроверта з олівцем»
Дизайн: Ірина Пасічник

Із тексту до виставки кураторки Наталії Корольової:

“У інтровертів більше таємниць. Їхня зовнішність оманлива, а вчинки інколи здаються дивними. Свої думки і настрої вони ховають від стороннього ока, як перлину у мушлі ординарності. Але коли інтроверт бере до рук олівець, скрипку або перо, мушля розкриває свій несподіваний вміст.

Три авторки, три різні візуальні мелодії, об’єднані таємницею інтровертності”.

________________________________________________________

Більше про сучасне українське та світове образотворче мистецтво — в книгах:

Матеріали на схожі теми

Коментарі