Замовити книгу "Що це взагалі таке? 150 років сучасного мистецтва в одній пілюлі". Вілл Гомперц

Програма щорічного міжнародного ярмарку сучасного фотомистецтва PHOTO KYIV FAIR 2019

chernozem.info 26.09.2019

chornobilska-narechena

26 – 29 вересня в Києві відбудеться щорічний міжнародний ярмарок сучасного фотомистецтва PHOTO KYIV FAIR 2019

ЩО ТАКЕ PHOTO KYIV FAIR?

Щорічний міжнародний професійний арт-ярмарок фотографії, заснований у 2017 році. Цей захід є унікальним для українського мистецького простору, оскільки об’єднує міжнародні та місцеві галереї, заклади та фонди, посольства та бізнес-компанії, які беруть активну участь у культурному розвитку Києва.

Основні завдання ярмарку:

  • Розвиток українського ринку мистецтва фотографії
  • Створення міжнародної освітньої платформи для активного діалогу щодо фотографії в Україні
  • Підтримка й просування вітчизняної фотографії в Україні та за кордоном
  • Залучення міжнародних фотографів, галерей, кураторів і колекціонерів до України
  • Сприяння розвитку культурного іміджу Києва та України в цілому
  • Розвиток культурного туризму в Україні

ДЕ І КОЛИ ВІДБУДЕТЬСЯ?

——————————————————————————-

З 26 по 29 вересня Київ утретє стане домом для міжнародного ярмарку фотографії. Цього року Photo Kyiv Fair 2019 пройде в новій локації – Київській муніципальній галереї мистецтв “Лавра”, за адресою: Лаврський провулок, 7.
Під одним дахом, на площі 1500 кв.м., об’єднаються українські та європейські галереї, культурні інституції, меценати, видавництва й тисячі шанувальників сучасного фотомистецтва.

ЩО ПОДИВИТИСЯ?

——————————————————————————-

На ярмарку буде представлено більше півтисячі фотографій світових та українських фотографів, якими можна не тільки помилуватися, але й придбати у свою колекцію.

Заплановано велику освітню програму, присвячену фотографії та розвитку ринку мистецтва, а також спеціальні виставкові фотопроекти й видавничу секцію.

Галереї які представлять свої роботи: Галерея 5.6, Abramovych Gallery, Apart11, Galerie Les Noms, Mironova Gallery, “MYPH” Gallery, Pavlovka Gallery, T&K Gallery, TUASHO, Українська вулична фотографія, VASA Project / ArtHouse, Zenko Gallery

ПРОГРАМА ЯРМАРКУ 2019

26.09.2019 Четверг

19:00-22:00 – офіційне відкриття ярмарку

27.09.2019 П’ятниця

14:00 – 15:30

Фотографія арт-ринку

Спікер: Євген Карась, колекціонер, галерист, арт-експерт, засновник і куратор «Карась Галерея»

16:00 – 17:00

“Коли сучасне мистецтво приходить у Музей Лувр” / “When contemporary art meets The Louvre Museum”

Спікер: Мартін Кіфер, куратор відділу сучасного мистецтва Музею Лувр, Париж, куратор виставки “Заборонене зображення” в PinchukArtCentre

17:00 – 18:00

“Руйнування і відтворення міфу через відео-арт і фотографію (на прикладі проекту Чорнобильська наречена)” / “Deconstruct and rebuild a myth through video art and photography (basing on Chornobyl bride project)”

Спікер: Ізабель Тош, художник, куратор, дизайнер французько-швейцарського бренду Isagus Extroversions

28.09.2019 Субота

15:00 – 16:00

Презентація нового номеру журналу Інституту проблем сучасного мистецтва – АртКурсів

16:00 – 17:00

Презентація книги Максима Дондюка “Культура конфронтації” / “Culture of confrontation”

Спікер: Максим Дондюк, фотограф, візуальний художник

19:00 – 20:00

“Без темряви в поле зору” / “No Dark in Sight”

Спікер: Bill Davis, фотограф і професор в Університеті Western у Мічигані, США

Після лекції всі охочі запрошуються на безкоштовний майстер-клас “Нічна фотографія” / “Night Photography” (при собі мати камеру, штатив і спалах)

29.09.2019 Неділя

15:00 – 17:00

“Сучасна фешн-фотографія. Сучасні тенденції та тренди”

Спікер: Іван Цюпка, український фешн-фотограф, знімає для локальних та зарубіжних брендів і журналів

СПЕЦПРОЕКТИ

——————————————————————————-

image1

СПЕЦПРОЕКТ: “Чорнобильська наречена”

Однією з новинок цього року стане спецпроект художниці ІЗАҐЮС “Чорнобильська наречена”: це дівчина, одягнена у весільну сукню з протигазів, що, як примара, блукає вулицями мертвої Прип’яті в пошуках присутності життя. У цьому проекті ідея виражена у вигляді різних художніх засобів, які доповнюють один одного (перформанс, фото, відео), щоб посилити вплив на глядача.

СПЕЦПРОЕКТ: Етюди тіла: фотографічні скульптури

Фред Жагено, натхненний серією малюнків Гюстава Клімта, в своєму проекті звертається до дослідження жіночого тіла, використовуючи множинність перспектив, що дозволяють заповнити візуальну пам’ять.

Проект складається з двох частин:

Перша частина – це фреска з декількох сотень фотографічних етюдів, виконаних в приглушених тонах, яка готує глядача до сприйняттю. Друга частина складається з диптихів і триптихів, виконаних методом широкоформатного друку полароїдних негативів, в основі якого лежить улюблений Девідом Хокні принцип «перевернутої перспективи».

СПЕЦПРОЕКТ: Геометрія міста

Проект, який змусить вас по новому подивитись на буденність Сергій Рістенко фотографує на дрон. Знімки, зроблені з висоти, надихають новим, абсолютно незвичним поглядом на буденні місця, які ми бачимо кожний день внизу, на землі. 

Окрім панорамних видів, цікаво знаходити певну геометрію та ритм у повсякденних речах. Краса є всюди та у всьому, головне – подивитись на звичне з іншого ракурсу.

СПЕЦПРОЕКТ: Точка зору

Odesa Photo Days представляє серії робіт чотирьох авторів: 

Майкл Даннер, Німеччина, серія «Міграція як авангард»

Майкл Даннер досліджує нові засоби, якими мігранти втілюють надії на краще життя.

Йоргос Ятроманолакіс, Греція, серія «Розкриття лялечки та повільне розправлення крил»

Ця серія бере свій початок від несподіваного повернення автора на батьківщину і його перебування там протягом чотирьох років. Ізольований у сільській місцевості на острові, він постійно стикався з травматичним минулим, своїми спогадами і самим собою.

Емі Френд, Канада, серія «Мульти-всесвіт»

Серія відсилає глядача до того, що фізики називають мультивсесвітами, у яких існують паралельні реальності. Авторка використовує вернакулярну фотографію і свої роботи, експериментує зі світлом, перфорацією і ручною обробкою.

Фернандо Монт’єль Клінт, Мексика, серія «Дистопія»

Антиутопічна серія-розмірковування про перехід до постгуманізму. Якими будуть нові форми поведінки, спровоковані технологіями, що на даний момент знаходяться на первинних етапах розвитку, але скоро перейдуть у щоденне використання?

СПЕЦПРОЕКТ:  Вода під прицілом

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ)

Фотографи Крістофер Морріс (США) та Ешлі Гілбертсон (Австралія) своїми світлинами розповідають, як проблеми з доступом до води ускладнюють і без того непросте життя мирних мешканців уражених конфліктом східних областей. Це історії дітей, яких спіткали недитячі випробування.

Від хвороб, спричинених ускладненням доступу до води, помирає дітей більше, ніж від прямого насильства. Водопостачання, каналізація та система опалення сплетені в тугий інфраструктурний вузол. Під час збройних конфліктів пошкодження критично важливої водної інфраструктури загрожують життю мільйонів щодня.

 

СПЕЦПРОЕКТ: Людська праця

Ігор Гайдай

На вулиці навпроти мого будинку руйнували старий дім. Водночас, у дворі моєї майстерні хтось робив капітальний ремонт. Я отримав багато вживаної деревини для опалення. Коли все було спалено, залишилися металеві речі, на кшталт цвяхів різного калібру, скобів, дверних та віконних петель, гачків, замків тощо. Все це мало йти до смітника або на утилізацію. Та рука не піднялася. Я роздивлявся кожну річ, уявляв людей, що виробили та користувалися ними. Переді мною була історія людської праці. В широкому сенсі – це історія матеріалів, винаходів, обробки, а також – це історія забруднення планети продуктами людської праці та споживання. Це спонукало мене зробити фотографію всього цього скарбу, я додав до них ще сучасних металевих речей.

Так з‘явилася перша фотографія із серії «Людська праця». Зараз є три фотографії: метал, пластик, комп’ютер.

СПЕЦПРОЕКТ:  Наближено та особисто

Сергій Святченко

Українсько-данський художник Сергій Святченко розпочав свій проект 2009 року та одразу привернув увагу інтернету радикальним підходом до фотографування чоловічої моди.

Створюючи фотокомпозиції, він використав деталі чоловічого одягу, комбінуючи їх таким самим чином, як він використовує складані елементи у своїх колажах власної художньої практики. Це значно розширило його публіку, представлену тепер людьми зовсім різного віку, яких об’єднує спільний інтерес до деталей, якості, спадщини і тому, що Святченко називає «візуальною мовою стилю».

 

СПЕЦПРОЕКТ:  Точка зору

Odesa Photo Days

Міжнародний фестиваль Odesa Photo Days представляє роботи чотирьох авторів головної експозиції “Точка Зору”. Виставка була сформована з 11 серій.

Серії, представлені на Kyiv Photo Fair 2019:

Майкл Даннер, «Міграція як авангард» (Німеччина)

Йоргос Ятроманолакіс, «Розкриття лялечки та повільне розправлення крил» (Греція)

Емі Френд, «Мульти-всесвіт» (Канада)

Фернандо Монт’єль Клінт, «Дистопія» (Мексика)

 

СПЕЦПРОЕКТ:  Затемнення

Антуан д’ Аґата

Серія фотографій, зроблених в одному із стрип-клубів Тбілісі впродовж 2009-2013 років. Оригінальна серія складається зі 100 фотографій. На виставці Photo Kyiv показано 38 відбитків. У 2015 році видавництво Тбіліського фестивалю фотографії видало повний каталог серії «Затемнення».

 

СПЕЦПРОЕКТ: Плоть

Карась Галерея

Плоть – є частиною нашого єства, предметом гордості та сорому, радощів та болю, жадання та відрази, смерті та народження. Плоть є вираженням тілесності, без якої немає чуттєвості як інструменту пізнання Світу. Плоть спонукає нас до творення та нищення. І, тільки завдяки митцям, плоть з фізіологічного явища стає естетичною категорією.

Цей проект є рефлексією митців різних поколінь та освіти, спільнот та уподобань, що працювали в різний час над цією темою.

СПЕЦПРОЕКТ:  Український Клуб Колекціонерів сучасного мистецтва

Колекціонування – це частково просвітництво, жива історія мистецтва, популяризація недостатньо відомих пластів української фотографії через свою колекцію. Головне для нас – показати особистий вибір кожного з учасників Клубу Колекціонерів, відобразити їх смаки і розповісти, чому колекціонери роблять саме такий вибір. Яка історія стоїть за кожним обраним експонатом? Чим керується колекціонер при виборі фотографії?

І цей особистий вибір, за яким стоїть реальна людина – це завжди дуже жива історія.

 

СПЕЦПРОЕКТ: Фотографії поза пам’яттю

Фотографії даної колекції втратили своїх власників. Ці знімки є свідченням забуття.

Більшість знайдених зображень були викинуті або втрачені попередніми господарями.

Фотографії без авторства – без змісту. Їхній невизначений стан і викликає цікавість до них. Коли ми розглядаємо відбитки, виникає більше запитань, аніж відповідей, і відбувається їхнє прочитання на іншому рівні, без пошуку змістів. Інколи складається враження, що перед нами – геніальне творіння відомого автора, а насправді це відбиток, позбавлений своєї історії, випадковий знімок – снепшот, кадр зроблений на згадку, але який залишився нікому не потрібний.

Самі ж відбитки є унікальними, кожен існує в єдиному екземплярі.

ВІДГУК

——————————————————————————-

Тетяна Міронова, директорка галереї мистецтв Лавра:

«Фотографія з кожним роком стає все більш цікавим та актуальним напрямком сучасного мистецтва. Вона набуває нових художніх образів та прийомів, формує нову мову висловлювання і нові напрямки, від концептуального, з його оригінальною художньою естетикою, до вуличного, з його особливою чесністю, силою і прямотою. Відрадно, що Україна внесла свій вклад в розвиток актуального фотомистецтва. Борис Михайлов, Арсен Савадов, Сергій Братков, група Synchrodogs, Сергій Мельниченко – представники різних напрямків у фотографії, але, вони безумовно сформували і формують потужну сучасну українську фото хвилю.

Формуючи сьогодні арт-центр сучасного українського мистецтва музейного рівня в просторі муніципальної галереї Лавра, ми із задоволенням стали партнерами і співорганізаторами масштабного фестивалю Photo Kyiv. Впевнена, що ця подія не тільки дасть можливість побачити найцікавіші зарубіжні фотопроекти, але й стане платформою для розвитку вітчизняної фотографії, відкриє нові імена, дасть новий імпульс для творчого пошуку, зростання інтересу з боку поціновувачів і колекціонерів».

КВИТКИ ТА ГРАФІК

——————————————————————————-

Квитки на ярмарок можна придбати за зниженою ціною до 14 вересня 2019 р. на офіційному сайті ярмарку photokyiv.com/ticket/ або на сайті karabas.com.

Квитки: 

  • У день відкриття (26 вересня) – 250 грн.
  • Абонемент на три дні (27-29 вересня) – 200 грн.
  • Одноденний квиток на подію (27, 28 або 29 вересня) – 100 грн.

Години роботи ярмарку: 

  • четвер, 26 вересня: 19.00-22.00
  • п’ятниця, 27 вересня: 12.00-20.00; 
  • субота, 28 вересня: 12.00-20.00; 
  • неділя, 29 вересня: 12.00-18.00.

ПОСИЛАННЯ ТА КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ

——————————————————————————-

Зустріч Photo Kyiv Fair 2019: https://www.facebook.com/events/2753979298009065/

Facebook Photo Kyiv Fair 2019: www.facebook.com/photokyivfair/

Instagram Photo Kyiv Fair 2019 : https://www.instagram.com/photo_kyiv_fair/
Сайт Photo Kyiv Fair 2019: https://photokyiv.com

Локація Photo Kyiv Fair 2019 – Галерея мистецтв “Лавра”, Лаврський провулок, 7, Київ, Україна. 

________________________________________________________

Більше про сучасне українське та світове образотворче мистецтво — в книгах:

Матеріали на схожі теми

Коментарі